1. Warunki zwrotu – Masz prawo do zwrotu, kiedy kupujesz jako konsument, czyli:
a) jesteś kupującym, który nie prowadzi działalności gospodarczej
b) prowadzisz działalność gospodarczą i jako osoba fizyczna kupujesz przedmiot na potrzeby swojej działalności, ale zakup nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego[1].
[1] Dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych, zgodnie z art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego.
2. Rezygnacja z zakupu – możesz szybko zrezygnować z zamówienia, niezależnie od tego, czy zakup jest już opłacony, czy nie. Z opcji skorzystasz zarówno zanim otrzymasz zamówienie, jak i po odebraniu przesyłki. Wypełnij oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
3. Gdy zwracasz towar, musisz poinformować o tym sprzedającego, a następnie nadać do niego przesyłkę zwrotną. Zgodnie z prawem masz maksymalnie 14 dni (licząc od następnego dnia po otrzymaniu przesyłki), aby powiadomić sprzedającego o zwrocie towaru.
5. Pakowanie przesyłki zwrotnej. Jako nadawca przesyłki to Ty odpowiadasz za jej bezpieczne zapakowanie tak, aby dotarła do sprzedającego nieuszkodzona. Ponosisz koszt zwrotu.
A. Uszkodzenie zwracanego towaru. Sprzedający może pomniejszyć kwotę zwrotu Twojej wpłaty, jeśli zwrócony towar:
-został uszkodzony
-będzie nosić ślady użytkowania, które świadczą o tym, że towar był używany w większym stopniu/bardziej niż wymaga tego sprawdzenie jego właściwości – na przykład będzie brakowało elementów,
-Przesyłka została uszkodzona lub zaginęła w transporcie.